בחירת צבע לאמבטיה

עיצוב חדר האמבטיה, הינו עולם שלם של בחירות ואפשרויות. החל מתכנון מיקומם של האלמנטים בחלל, בחירת האריחים והקרמיקה ועד עיצוב ארון האמבטיה מבחינת אופי הנגרות, המשטח והצבע.

לכל אלמנט האפיון והחשיבות שלו, כך שהעיצוב הכללי הוא כקוביה הונגרית, בה כל אלמנט משפיע על אחר, לכל בחירה משמעות לגבי יתר הבחירות בחלל.

נהוג לעצב את ארון האמבטיה, לאחר בחירת האריחים והקרמיקה. ובעת בחירתו יש לחשב את סוג המשטח בו נרצה להשתמש. המשטחים הקיימים היום בשוק הינם מגוונים ולכל חומר היתרונות והחסרונות שלו. משטח הבוצ'ר, הינו משטח עץ, והוא מכניס חמימות לחלל ונוטה לייצר אווירה כפרית ובייתית בחדר האמבטיה. השיש לעומתו הינו "קר" יותר, אך פרקטי ומגיע במגוון רחב של צבעים. לעומת החרס האינטגרלי, שמגיע תמיד בצורתו הקבועה, הלבנה והמבריקה, ממש כמו האסלה שמתפקדת כשחקנית ראשית וקבועה בחדר האמבטיה.

עת נפלה ההחלטה, ואתם כבר יודעים לגבי סוג המשטח שיהיה אצלכם בארון האמבטיה, ניתן לבחור צבע לארון. וזו רבותיי, אחת ההחלטות הכי חשובות שתעשו עבור עיצוב חדר האמבטיה שלכם. הארון הינו האלמנט הדומיננטי ביותר שיש בחלל, כל פעולה שתעשו בחדר האמבטיה, תתחיל ותסתיים עם הארון והכיור. לרוב הוא תופס מטראז' לא מועט ועומד במרכז הפעילות שבחדר. הצבע יכניס את השיק והעניין בעיצוב, הוא זה שיקבע את העיצוב והאופי של החלל.

אז איך בוחרים צבע באופן מושכל?

1. תייצרו לעצמכם פלטה של 3-4 צבעים ולכו איתה בבחירת האלמנטים

קחו בחשבון את הצבעוניות של הריצוף והאריחים, של האסלה, הכיור והמשטח. אם הרצפה היא בצבע אחיד, תוכלו לזרום עם צבע חדש שלא קיים בסניטריה או בקרמיקה. אם הרצפה היא צבעונית ומצוירת, ייתכן שנקבעה לכם מראש הפלטה ותצטרכו לזרום עם הצבעים הקיימים בה. בכל אופן, נסו להישמר ולהישאר עם מספר צבעים מוגבל מבלי לערבב מספר רב של צבעים או תתי גוונים.

2. אל תשאירו "שחקן" בודד במערכה

תראו, זה מאוד פשוט, אף גורם לא אוהב להיות לבד, ככה זה בטבע, וזו הסיבה בדיוק, שבחלל סגור ואינטימי כמו חדר האמבטיה שלכם, אתם לא תעשו שימוש בצבע באלמנט אחד יחיד. לדוגמה: אם החלטתם ללכת על ידיות שחורות, בחדר עם קירות לבנים, ריצוף אפור וארונית ירוקה, רצוי שתעשו בשחור שימוש נוסף מלבד הידיות. מומלץ שאותו צבע שחור יהיה גם בברז, בכיור או במראה. הוא יכול להיות באחד מהם או בכולם, אך העיקר שלא יהיה לבדו.

3. אל תיבהלו משימוש במספר צבעים

לפעמים אנחנו מתלהבים מאלמנט כלשהו, ומחליטים שזהו האלמנט שחייב להיות בחדר האמבטיה ויהי מה. אותו האלמנט לא חייב ל"שלוט" או להכתיב את כל הגורמים בחלל. כך למשל: אם התלהבתם מברז ברונזה מהפנט, אין שום בעיה, רכשו אותו ותהנו ממנו. כיאה לסעיף הקודם, רצוי שתתאימו לו ידיות בברונזה, אקססוריז או מסגרת מראה בברונזה. אך אותו ברז אינו מחייב החלפה של כל הסניטריה לאותו הצבע. מוט הפינוק, המזלף, הסוללה וכדומיהם אינם חייבים להיות באותו הצבע בכלל, חשוב שיהיה לפחות "שחקן חיזוק" אחד לפחות.

ובכל מקרה- אנחנו תמיד פה עבורכם, לייעץ, לחבר ולעזור בבחירות. עם קצת תעוזה והנחייה נכונה, גם לכם יהיה חדר האמבטיה שתמיד חלמתם עליו😊

אולי יעניין אתכם גם:

ברזי מטבח

אין מטבח ללא ברז, ממש כפי שאין מכונית ללא הגה. כיוון שזהו מוצר הנמצא במטבח, כמעט שלא נותנים עליו את הדעת, אך כדאי לדעת שישנם

קרא עוד »

מחמם מגבות לחורף חם

חדר הרחצה שלנו כיום מעוצב ומלא בפינוקים שמנעימים את שהותנו בחדר זה. מקלחת חמה בחורף היא אחת ההנאות הגדולות, ולכן כדאי להשקיע בכך. לאחר יום עבודה,

קרא עוד »

פחים למטבח

פח אשפה הוא אביזר הכרחי ושימושי שנמצא בכל בית, אם בחדרים, בחדרי הרחצה ובמטבח. בעבר המתקן המיועד לאשפה היה מינימליסטי ופשוט, פעמים רבות נסתר מהעין,

קרא עוד »